W ramach programów dofinansowań realizowanych przez niektóre Urzędy Miasta beneficjenci dotacji są zobowiązani do sporządzenia audytu budynku pod kątem przyszłej instalacji fotowoltaicznej. Zajmujemy się opracowaniem niezbędnego audytu na podstawie osobistej wizji lokalnej, a dokumentację sporządzamy zgodnie z wymaganiami Urzędu Miasta.
W skład audytu wchodzi zazwyczaj zamodelowanie budynku z instalacją PV w programie komputerowym, który oblicza niezbędną analizę zacienienia a także prognozowany uzysk energii, na podstawie którego wyliczany jest efekt ekologiczny inwestycji w postaci redukcji emisji zanieczyszczeń. Elementem składowym audytu są również podstawowe dane budynku i instalacji elektrycznej zawarte w projekcie budowlanym, umowie z Zakładem Energetycznym lub rachunku za prąd.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu pod numerem tel. 602 469 184, mailowo pod adresem biuro@pv-expert.pl bądź poprzez poniższy formularz.
